söndag 25 mars 2012

Lotta-potta!

För att muntra upp er lite efter det förra, lite halvdystra, inlägget så visar jag min nyinförskaffade uniformsblus! Jag visste redan när jag ropade in den att den skulle vara för liten, men köpte den ändå. Dels är jag en viktpendlare av rang, så det är mycket möjligt att den sitter fint om ett halvår eller två, och dels har jag svårt att stå emot gamla autentiska militärplagg. Min hatthylla är fylld av militärmössor!




Det där var den enda halvhyfsade bilden jag lyckades få till, haha. Yeah yeah, min söta Linda, som är gymnasielärare i bild och rörlig bild, får undervisa mig i fotograferandets ädla konst nästa gång jag är hemma i byn. Då jäklar ska ni få se på granna bilder!

Det bästa med det här inlägget då? Även du kan få en fin Lotta-blus!
KLICK!

1 kommentar:

Linda sa...

Det gör jag så gärna!