tisdag 22 maj 2012

Dejten.

Jag var på någon slags dejt igår. Efteråt kom vi fram till att vi passar bäst som vänner, och från hans sida hade det nog lite att göra med att jag är tjock. Vi hade sagt innan att vi skulle vara ärliga med varandra om hur det kändes och så, så på så vis var det ju bra att han nämnde det. Men det känns fan som att få en kattspya i ansiktet ändå. Om jag inte var en så fin och kultiverad dam hade jag berättat för er att han hade den minsta lilla snopp jag träffat på. Jag har aldrig brytt mig om storlek tidigare, men ska han göra det kan väl jag! Lite så tänker jag. Är jag dum nu?

8 kommentarer:

Jenky sa...

Jag tycker inte att du är dum. Du har helt rätt.

Syster sa...

Nu kanske jag är gammal och pryd... men kommer man inte på att man inte har "sånna känslor" innan man går till sängs?
För övrigt tycker jag att du har rätt, att du är tjock syns ju liksom.. på en gång, med kläder på, men att ha löjligt liten snopp som man inte kan glädja någon annan en sig själv med, det borde det ju vara lag på att man ska varna för!!!

Anonym sa...

Vid sådana här tillfällen så har man all rätt att vara hur ofin och okultiverad man vill. Du borde ha vinkat med lillfingret åt han när ni sa hejdå. :D

Gretzel sa...

Hahaha! Helt rätt, mina damer.

Sandra sa...

Jag tycker också du har helt rätt. Små snoppmän som klagar på andras storlek, särskilt efter ett ligg, borde få höra oftare att deras små snoppar är små.

Sandra sa...

Jag tycker också du har helt rätt. Små snoppmän som klagar på andras storlek, särskilt efter ett ligg, borde få höra oftare att deras små snoppar är små.

Anna sa...

Nej, du är verkligen inte dum! Alltså, visst att man får ha olika preferenser vad gäller partners, men jag kan inte låta bli att tycka att det är jävligt taffligt att kunna ligga med någon, men sen inte kunna tänka sig något mer för att personen är tjock. Och kan han vara tafflig, så kan väl du också? Det är fan inte mer än rätt! :)

Jenny sa...

Du måste sluta fokusera på att påminna den du träffar att du är tjock och vad han tycker om det. Mannen har ju valt att träffa dig, och ska alltså träffa dig för att lära känna dig. Om någon skulle säga till mig: "Nej, du kommer inte tycka om mig för den jag är, jag är bara tjock och det är det enda någon går igång på", skulle jag snarare känna: "Får jag ens tycka om denna person? Han verkar ju inte ens tillåta mig att låta mig tycka om honom". Jag skulle känna mig obekväm. Var bara dig själv och skit i att tänka på att mannen tänker på ditt utséende! Du är ditt bästa du, och det ska ingen ändra på. You go girl!