torsdag 3 maj 2012

Kirsten < 3

Idag har jag varit klädd i lila underbyxor och en för stor enhörnings-t-shirt, inget jag har lust att publicera bilder på. Funderar på att styla unicorntischan lite Peggy Bundy-style någon gång, med typ leopardleggings och rosa stretchskärp. Vad tror ni om det? Inte min vanliga stil kanske, men why the hell not?

Snart ska jag se Criminal Minds på tv, veckans höjdpunkt! Det är en rätt spännande kriminalserie, men framförallt älskar jag karaktärerna. Matthew Gray Gubler är söt som en cupcake och begåvad som få, och Kirsten Vagnsness är världens ballaste och dessutom lesbian. I serien är hon en superhacker med många fina egenskaper, och hon är alltid en fantastisk stilikon!

Här kommer några hederligt snodda bilder på henne, för ögonfröjd och inspiration.







Inga kommentarer: