fredag 4 maj 2012

They call me mellow yellow.

Som ni ser gjorde jag om utseendet på bloggeländet igårkväll, efter att ha skrivit om söta Kirsten. Är inte helt nöjd men jag orkar inte mer.

Har ej sovit i natt, utan rökte upp alla mina cigaretter. Som tur är öppnar Konsum kl 07.00, så jag knallade dit. Mötte en joggande tjej i träningskläder, inget ovanligt - förutom att hon var superspacklad med typ brunkräm och sjutton lager mascara. Dessutom luktade det starkt av parfym i luften som ven förbi när vi möttes. Alltså... Nä. Jag fattar inte tjejerna här på Öfvre. Klockan var sju på morgonen! Du ska ändå snart hem och duscha bort sminket! Skärp dig kvinna.

As always var jag piffig, och trots den höstlika morgonen sportade jag en gul somrig klänning från Asos Curve. Vanliga leggings, svart varm kofta från Å+. När jag gick ut hade jag även en svart höstjacka och typ kleinblåa stövletter.






Inga kommentarer: