onsdag 26 september 2012

Ett par grejer bara.

Fortfarande krank och ynklig, men tänkte nämna ett par grejer bara.

1. Åhléns City i Stockholm har någon superspecial Fashion night out på fredag med många erbjudanden, bl.a. 20% på deras plus size-kollektion, Å+.

2. Lady Gaga besvarar något töntigt vikthån med att hon är stolt i alla storlekar. Bra! Superbra! Men, (visserligen enligt aftonbladet) hon sa även "Min pojkvän föredrar mig kurvigare", och man ba krääääks av såna uttalanden. Klart han gillar henne när hon är kurvig. Han är hennes kille och han ska gilla henne både när hon är spinkig och när hon är smällfet. Det är en pojkväns jävla uppdrag! Men oavsett, om man skulle ha en fåntratt till karl som gillar en i bara en form, så är det inte det man ska anpassa sig efter. Min kropp är min kropp och jag gör inte om den för att tillfredsställa någon jäkla karl.

Klart slut!

Inga kommentarer: