onsdag 12 september 2012

Nummer två för dagen.

Det räcker inte med bara musik idag, jag bjuckar även på dagens outfitta!

Vanlig vit tröja från Å+/Åhléns, svart kortärmad kavaj från Zizzi, randig kjol från Lindex vanliga sortiment. Sorry för taskig bildkvalitet, tänkte inte på att tända lyset och nu är jag nattklädd.








ps! Läste i Aftonbladet idag, att fina Ricki Lake ska göra comeback. Blev glad. Läste detta: "Från början hade hon medvetet gått in för att lägga på sig.

– När jag var tonåring utsattes jag för sexövergrepp. Efter det ville jag inte vara attraktiv.
När hon var närmare 20, mätte 1,62 meter och vägde 90 kilo gick sanningen upp för henne.
Men då hade hon slagit igenom i musikalen ”Hairspray” och berömmelsen stigit henne åt huvudet.
– Jag var fet och trodde att jag var det sötaste som fanns, har hon berättat."

Och man ba AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH, idioti.

Inga kommentarer: