onsdag 8 maj 2013

Återkomsten.

Hej allesammans! Long time no see! Jag har flyttat och stått i, och gått på roligheter som t.ex. konsert och kulturnatt. Har känt mig matt och slut och utarbetad, trots att det är trevliga saker jag sysselsatt mig med, och således inte kommit mig för att blogga. Har heller varken spegel eller något att ställa mobilen på, därav OOTD-bristen. Just nu sitter jag på den härliga innergården till mitt nya hem. Härligt om man bortser från jobbarna som svetsar och bygger alldeles intill.
Imorgon reser jag till byn, stannar typ en vecka. Ska pussa min katt tills han lägger sin lilla tass över min mun och säger STOPP MAMMA!
Ska försöka återkomma med bloggeriet snart igen, puss så länge!





2 kommentarer:

Anna sa...

Hurra! Vad kul att du är tillbaka. Och vad fint det ser ut där du bor :)

Gretzel. sa...

Tack!! Och ja, jag älskar min nya lya. Och dess innergård.