tisdag 21 maj 2013

Nya kleder!

Mådde pissdåligt. Jenky drog ut mig på fika och babbelkalas, vilket gjorde att jag mådde bättre, hurra! Jenky är bezt ingen protezt. På väg hem hämtade jag ut paket från Asos Curve, vilket innehöll nätstrumpor, korta jeansshorts, kattnördtshirt och någon form av svart tröj- och byxdress, typ en onesie utan ärmar. Paketet innehöll även ett till par strumpbraller men dem har jag ej orkat prova ännu. I övrigt finns allt på bild här!
Förresten. Jag trodde att min mobilkamera börjat slå bakut, men nu misstänker jag att det är blogger som gör kvaliteten på bilderna urusel. Ska prova blogga från datorn senare, och se om bilderna ser bättre ut. Gör de inte det får jag tänka över om jag måste byta ställe att blogga på :( Lova att ni följer med isåfall!













Inga kommentarer: