söndag 8 april 2012

Påskfirande på landet.

Idag var det påskmiddag hos syster med familj, mycket trevligt! Åt vegojansson och grönsakspaté och chokladtårta och what not. Och konverserade med min fina familj, förstås. Inklusive katter och vovve.

Jag hade på mig en vit topp med knappar från Jensen Women, inköpt på Storstilat i Hökmora. Dräkten är typ puderfärgad och Jackie Kennedy-inspirerad, och finns att köpa på Cellbes. Rosettdiademet är från Monki, och jag tycker att det matchar väldigt fint. Strumpbrallerna är nog Lindex, för de har långa ben (hurra!) men åker ned eftersom de inte har nästan någon resår alls i midjan (buhu!). Träskorna är fars, förmodligen införskaffade på någon marknad här i byn.









Som vanligt är det bara att klicka på bilderna om ni vill se dem lite större! Detaljerna kommer ju inte fram så bra i småttigt format.

3 kommentarer:

Linda sa...

Fan va tjusig! Ingen kan bära upp kläder som du Gretchen! <3

Systern sa...

Stiligt! Men jag såg dig ju LIVE ;-) Du glömde dock att berätta att den rosa bollen kommer från Ica Maxi *S*

Gretzel sa...

Nämen oh, tack Linda!
Systern: Hehe ja, får komma ihåg det nästa gång.