måndag 30 april 2012

Tips och råd plz?

Jag har två spörsmål jag behöver er hjälp med!

1. Jag drömmer om en ganska kort och hyfsat åtsittande stickad kofta med liksom bollknappar i något porslins-/pärlemormaterial. Den ska vara i mjukt lite småluddigt material och vit, cremefärgad eller ljus persika/aprikos. Tänk er en kofta en preppy och republikansk highschooltjej skulle haft på tidigt 60-tal ungefär, tillsammans med hög hästsvans. Var hittar jag en sådan?

2. Vilka gummistövlar ska jag ha?




eller



Bägge från http://www.have2have.se/ 

4 kommentarer:

Thunsorken sa...

De rosa såklart. De var MYCKET snyggare än de svarta.

Gretzel sa...

Är det så? Jag tänker att svart är mer praktiskt? De är sjukt snygga bägge paren, men man kan inte köpa gummistövlar för tusen spänn! Hm. Kanske ska ta de rosa då?

Anonym sa...

Jag röstar också för de rosa.
/Jenky

Thunsorken sa...

Jag är så trött på att man alltid ska behöva tänka att svart är praktiskt. Det är lätt att glömma bort att det inte bara är praktiskt, det är TRÅKIGT också. Nä så fort jag får pengar ska jag köpa färgglada kläder och skor. Kör rosa.