tisdag 17 april 2012

Träningskläder.

Idag skulle jag ha varit och tränat, men av olika anledningar blev det inte så. Jag var inte mitt piggaste jag, kan vi säga. Nåja, jag visar några bilder jag tog en annan gång, vad jag brukar ha på mig när jag tränar. Kommer inte ihåg var något är köpt dock, men räven + fakta om räven på tröjan har jag ritat och skrivit dit själv.
Och jag har aldrig fattat varför man måste ha fula lycrakläder när man gympar?






Ja jag vet, jag behöver en kamera som kan ta kort på hela mig på samma gång.

5 kommentarer:

Jenky sa...

Snygga skor!

Anonym sa...

Så glad över att hittat denna blog! Du är så himla snygg och cool och det har jag alltid tyckt!
/F.d. Norbergare Karolina

Gretzel sa...

Jenky: Tack bebz!

Karolina: Oh, så spännande med en norbergare som läser! Och vad härligt med komplimanger! Vet jag vem du är?

Karolina sa...

Kanske! Jag gick två klasser under dig, såg alltid upp till ditt gäng men vågade typ aldrig säga det. Så gick jag media på D-hagen. Och var panda:)

Gretzel sa...

Ah, men då vet jag ju precis vem du är, jag tyckte att du var asball också! Mesiga tonåringar som inte vågar ta kontakt, haha.