fredag 4 oktober 2013

Mother Russia rain down down down.





Är hos far och hänger, har varit här en vecka nu. Har lekt med familj och kamrater, och framförallt älskade katter.
Hembyn är inte på något vis fashion, speciellt inte när man som jag mest hänger på gårn med otvättat hår och fars gummistövlar. Men idag ville jag ändå ta outfitbilder eftersom jag kände mig som en utblottad, lite excentrisk, rysk friherinna som förlorat familjens pengar och nu själv måste ta hand om ägorna. Egentligen hade jag tänkt ha en cigg i mungipan men det vägrade pappa ta kort på, lol.

Dress från Asos Curve för ett par år sedan. Börjar tröttna på den, så om strl 26 passar dig och du vill ha den kan vi nog komma överens om något. Fuskpälsen är från Cellbes, förra året. Stövlarna är fars gummistövlar som jag tar på mig när jag bara ska ut och blossa eller leta efter kattkamrat.











Inga kommentarer: